Nr.2-Octombrie 2011 Nr.1-Septembrie 2011 Cursurile MediaTIN

Final pentru cursurile de japoneză


Cursurile de cultură și civilizațiejaponeză sustinute de către Laura Abe la Biblioteca Judeţeană s-au finalizat. Au fost prezenţi zeci de cursanţi curioşi să afle cât mai multe despre Japonia. 
Cursurile susţinute timp de o lună de zile, intensiv -  câte două ore pe săptămână- au fost o adevărată bucurie pentru cei prezenţi. S-au învăţat mult informaţii utile şi s-au legat noi prietenii. A fost o atmosferă distinsă, cursanţii au pus întrebări, au fost chiar şi mici dezbateri ce au avut drept subiect comparaţia României cu Japonia, cu păreri pro şi contra. Pe parcursul cursurilor s-a învăţat un minim de cunoştinţe despre Japonia cum ar fi: gastronomie, cultură, tradiţii, dar şi expresii foarte des folosite.
La finalul cursurilor satisfacţia a fost de ambele  părţi. “Sunt foarte încântată de prezenţa atâtor persoane şi m-am bucurat nespus de atitudinea cursanţilor care mi-au acordat o atenţie specială”, a declarat formatorul, Laura Abe.
La rândul lor, cursanţii au exprimat un feedback pozitiv: ”Fiind posionată de cultura şi lmba japoneză, am fost foarte fericită când am auzit de aceste cursuri, acum că s-a finalizat cursul pot spune că am acumulat multe informaţii şi mi-am completat cunoştinţele”, a declarat Cătălina Amariei, care ne-a mărturisit că va continua cursurile de japoneză şi contra cost, la un after school din oraş.   
“Japonia a fost pentru mine o ţară fascinantă. Cultura şi civilizaţia acesteia m-au impresionat în mod dosebit. La o primă impresie am fost plăcut surprinsă că în sfârşit se face şi la noi altceva. Toate noţiunile pe care le-am învăţat în timp ce doamna Abe ne spunea despre modul în care sunt privite familiile în societate ori prezentarea sărbătorilor importante şi până la reţete culinare pe care le putem realiza cu ingrediente ce se găsesc la noi pe piaţă, aceste informaţ au fost foarte utile pentru mine”, declară, la rândul ei, Irina Cârlanu. (Daniela LUPU)





Leave a Reply