Nr.2-Octombrie 2011 Nr.1-Septembrie 2011 Cursurile MediaTIN

Mara Bucşinescu- „Sunt şi fete mai frumoase decât mine”



Mara Bucşinescu este cea mai frumoasă elevă de clasa a IX-a din Botoşani. Ea a obţinut titlul de Miss Boboc Botoşani şi Miss Popularitate 2011. Are 15 ani şi este elevă în clasa aIX-a B la Liceul de Arte ”Ştefan Luchian”, secţia de muzică.

Reporter: Ce te-a determinat să participi la Miss Boboc 2011?
Mara Bucşinescu: Probabil că dorinţa de a mă face cunoscută. Voiam să îi fac pe ceilalţi să ştie că şi eu exist în acest liceu. Sunt o persoană mai timidă şi mi-a fost dintotdeauna greu să mă integrez în diferite grupuri sociale.

R : Care a fost diferenţa între pregătirea pentru concursurile Miss Boboc Liceul de Arte „Ştefan Luchian” şi Miss Boboc Botoşani?
M. B. : Diferenţa a fost că la Miss Boboc Liceul de Arte persoanele cu care am lucrat îmi erau cunoscute, pe când în finală am întâlnit necunoscuţi, dar cu care m-am împrietenit ulterior. A fost o experienţă ce ne-a legat. Bineînţeles că nu au fost la fel de multe momente distractive ca în liceu, dar toate fetele erau prietenoase.

R: : După părerea ta, ce ai avut în plus faţă de celelalte concurente?
M. B. : Nu am înţeles niciodată acest lucru. Nu ştiu ce au văzut membrii juriului mai mult la mine. Ei mi-au spus că sunt frumoasă, dar eu nu sunt foarte sigură de asta.

R: Nu crezi că eşti cea mai frumoasă fată din Botoşani?
M. B. : Nu, toate eram drăguţe şi în Botoşani sunt fete mult mai frumoase, chiar şi de vârsta mea, dar probabil că ele nu au curajul să se afirme. Nici eu nu l-am avut când am urcat, iniţial, pe scenă şi am văzut mulţimea din public, dar când i-am auzit pe colegii mei strigându-mi numele...m-au încurajat.
R: : Te-ai gândit vreo clipă la o viitoare carieră de model?
M. B. : Da, m-am gândit să profesez în acest domeniu, dar nu la nivel înalt. Tratez modelingul doar ca pe un hobby. Cariera pe care o am în vizor este de muzică. Vreau să studiez la Londra sau la Paris în cadrul unei facultăţi de canto clasic.
R : Ai fost contactată de agenţii de modeling imediat după obţinerea titlului Miss Boboc Botoşani?
M. B. : Nu, nu am fost contactată de vreo agenţie, însă am auzit că voi avea ocazia să merg la vară într-o tabără gratuită . Nu am încă detalii.

R : Cum te privesc ceilalţi acum? Ce s-a schimbat în viaţa ta?
M. B. : La fel pentru că eu sunt aceeaşi persoană. Colegii sunt la fel pentru că sunt prietenii mei. Ei mă văd aşa cum sunt cu adevărat, chiar dacă unii oameni mă consideră mai rea sau altfel, prietenii mei m-au susţinut dintotdeauna.

R: Băieţii sunt, probabil, mai interesaţi acum de tine. Suntem curioşi să aflăm dacă ai o relaţie.
M. B. : Într-adevăr s-au arătat mai interesaţi unii băieţi, dar nu neapărat cei la care mă aşteptam eu. Momentan nu am un prieten.

R: Povesteşte-ne ceva ”picant” din culisele spectacolului.
M. B. : Cel mai ciudat mi s-a părut momentul de dinaintea decernării premiilor când toate concurentele au venit la mine şi m-au îmbrăţişat, fără să înţeleg de ce. Toată lumea mă felicita pentru că se aştepta să câştig, dar eu, nu.
R: Ce îţi place să faci în timpul liber?
M. B. : Pasiunea mea este în special muzica, pe partea de pian şi canto. Îmi place şi desenul, dar visez să devin o compozitoare renumită de muzică. De asemenea, cartea mea preferată este „Rem”, de Mircea Cărtărescu.
R: Au tot apărut tot felul de speculaţii cum că părinţii tăi ar fi influenţat alegerea juriului. Ce părere ai despre acest lucru?
M. B. : Da, am auzit, deşi nu cred nimic. Îmi ştiu părinţii şi ştiu că ei mereu luptă corect. M-au ajutat foarte mult în această competiţie, dar nu în felul în care cred oamenii, ci pe plan moral. Am fost surprinsă să aud că sunt persoane şi din străinătate chiar, care m-au votat pentru titlul de Miss Popularitate.

R: Ce sfat ai pentru viitoarele concurente la Miss Boboc Botoşani?
M. B. : Este o experienţă de neuitat şi le propun să păşească înainte cu tot curajul pentru că nu e nimic de pierdut. Te faci doar mai cunoscut şi mai îndrăgit de cei din jurul tău.



R: Vei mai participa şi la alte concursuri de frumuseţe?
M. B. : Desigur, pentru că sunt experienţe deosebite. Am în plan să particip la Miss Preuniversitaria, când voi ajunge în clasa a XII-a. (A consemnat Mădălina IACOB)

Leave a Reply